Plast Mani



 




Jag har blivit lite av en plast galning!
Plast i starka färger eller vitt är något jag fastnat mycket för.
Allt tycks numer ta mig tillbaks till ett 70-80-tal, men jag blandar gärna med modernt och stilrent.



Letar just nu efter lampor eftersom vi knappt har några sen tidigare.


Är väldigt sugen på den stora vita lampan från Fagerhults Belysning som ni ser ovan.
Lampan är gjord av plast men ser ut att vara i glas och har en diameter på dryga 50cm.
Har man tur så går denna lampa hitta på secondhandbutiker.
Men det finns så många fina lampor, både gamla och nya, så jag har inte riktigt bestämt mig än.
                                                                                                                       Orrefors av Carl Fagerlund






Kommentarer
Postat av: Walter!

Du får ta och hälsa på, och ta en titt på min fina kökslampa! En sådan som den vita fast orange. anrik originalmodell ;)

2010-07-21 @ 13:41:43
URL: http://wallywild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0