If I had a basement...


 

 



Sitter just nu och har riktigt jävla tråkigt! Tony läser sin bok som han har i läxa och jag pallar inte plugga matte. Får inte lyssna på musik för då stör jag, får inte glo på tv eller spela för då stör jag!
Istället så drömmer jag vidare om detta....

..Om jag hade ett hus,.. med en stor källare...då skulle jag köpa dessa underbara fåtöljer och göra ett riktigt spel rum! Vi va inne på Mediamarkt förra veckan och då fann vi dom i ljudrummet. Det är riktigt hemskt vad fluffiga och sköna dom är!!!  Väldigt väldigt fula men man riktigt sjunker ner och vill aldrig gå upp! meen...tyvärr lite över vår budget & boendeyta.


Suktar även efter surroundljudet Z 5500 från Logitech! Något som alldeles säkert kommer finnas tillgängligt i vårt vardagsrum inom kort! ;)


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Spffan har vi också suktat efter =) Den finns på elgiganten att köpa =) =)

2010-04-10 @ 08:19:42
Postat av: Gina

De på Elgiganten är inte samma, vi provade dom oxå men de från MIO som finns på Mediamarkt var grymt mycket skönare! :D

2010-04-10 @ 12:04:15
URL: http://gidam.blogg.se/
Postat av: Denise

Aha, det va roddy som sa det =) jag har aldrig varit inne på elgiganten ens hehehe =)

2010-04-10 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0