Borderlands på 360

 

 




Dåligt uppdaterat senaste dagarna!
Mest pga att vi spelet Borderlands som vi köpte i torsdags..
Grymt kul spel måste jag säga, ett av de få där man kan köra riktig co-op! Vi har spelat 17h och gissar på att vi är långt ifrån klara. Finns ett antal miljoner olika vapen (nästan 18) samt 3 stora expansioner som snart blir 4 = Mycket speltid! SÅ, detta spel kan jag rekommendera!

I övrig har denna dag enbart bestått av att städa, så nu är de fint som sjutton här skulle jag vilja påstå, skönt.
Ingen påskmat har det blivit för mig heller, glömde tillomed bort att äta ägg i morse, illa!
Får se om man får nått påskägg ikväll i alla fall! hihi

Nu ska vi snart göra gott käka och troligtvis fortsätta spela...så så ser min påskhelg ut ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0