fukfukfuk!




Tappade bort min kamera idag!

Jag och Tony var ute en sväng och sprang runt lite, åkte hem...och nu några timmar senare när jag ska ha min kamera så är den bara borta! PISSAPA!!! Hoppas innerligt på att den ligger i någon affär så imorn blir det att gå upp tidigt och ringa runt! Så jäkla surt att behöva lägga ut flera tusen på en ny :(


Jag som hade tänkt visa den coola klockan Tony hittade till mig på City Gross idag, jag som precis sa att jag bara äger 1 klocka! Den är orange och fyrkantig och jätte fin, exakt samma typ av siffror som den klockan jag redan har.

Buhuu!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja varför inte :D väldigt söt att ha i sommmar =)

2010-03-31 @ 11:13:39
URL: http://iissic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0