Lucky Luke & the beez

 

 



Var tvungen att åka till vårdcentralen en sväng idag för jag gjorde något med ögat igår kväll. Ser ut som de blöder i halva ögat! Såå..jag satt och läste inredningstidningar i 1h medans jag väntade, slutade med att en läkare på väg hem kände igen mig och frågade varför jag var där...ögat va de inget fel på kunde han svara på direkt i korridoren, borde försvinna inom 14 dagar. Så där satt jag 1h i onödan. hehe



Meen...medans jag väntade på bussen hem sprang jag in på OjToy och hittade de sötaste små biina. Blomdekoration eller vad man nu vill ha det till...4st råkade jag få med mig hem för jag inte visste vilken färg jag ville ha, kostade som tur var bara 10kr/st, alltid samma tur med rea! ;)


Blev ett stop på Kupan (röda korset) innan jag åkte hem oxå, köpte lite tidningar som jag tänkt göra tavlor av, hittade bara en ram så det fick bli Lucky Luke till att börja med, var egentligen ute efter lite gammla stålmannen tidningar eller dyl. men detta duger fiint! :)



Svårt att få till bra bilder!


Kommentarer
Postat av: ac

gotta love lucky luke :)

2010-04-09 @ 11:17:14
Postat av: Denise

Haha, tänk att "biet" (kupan) kunde vara så bra va?? heheheheheh

2010-04-10 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0