Plankstek & Plast Paprika

 

 




Provet igår kändes väldigt lätt måste jag säga, hade 4h på mig så trodde de
skulle vara ganska stort men var klar på mindre än 1 timme,
men skönt att hinna dubbelkolla alla svar!


Blev plankstek för våran del igår, aldrig helt fel!
Sen hittade jag fake paprikor, en mango och is- (glas) bitar i en affär som
gått i konkurs så dom sålde ut allt till 70%. Betalade bara 75kr för allt, bra
pris tycker jag för paprikorna är så bra gjorda, knappt man ser att de är fake!
Men måste säg att jag inte är förvånad att affären har gått i konkurs, hutlösa
priser, otrevlig personal och ett lite opassande utbud som antagligen inte lockade
folket som gick till Giraffen för att handla på Maxi, but what do I know?! hehe 
Jag är nöjd med mina paprikor i varje fall! :)


Vid 11 blir det 2h Yoga för min del. Idag ska dom berätta om varför man gör
rörelserna man gör och hjälpa till så man gör rätt. Och för er som inte vet så har
dom även Öppet hus på friskis i Kalmar idag, gratis för alla! Sen anordnas Spin of Hope
för att samla in pengar till Barncancerfonden, mycket bra! Tyvärr har jag inte benmuskler
till att orka spinna annars hade jag absolut varit med!


Iväg med mig till friskis nu!

Kommentarer
Postat av: TINA M

Jag körde spinning :)

Fan efter 10 min uppvärmning kokade jag men sedan när passat körde igång gick det toppen. Lyckades få en intensiv pass var det enda "hårda" passet den dagen o det lyckas nybörjar Tina få :P

2010-03-28 @ 14:29:15
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0