Hemma hos oss...1 månad senare!





  



Blev ett ganska långt uppehåll där!
Haft för mycket att tänka på så varken orkat eller haft lust att skriva här...

MEN! nu lägger jag äntligen upp de bilder jag lovade för snart en månad sedan!
Inte mycke som hänt lägenhetsmessigt så bilderna stämmer fortfarande ganska bra med hur det ser ut här hemma!

Nu måste jag plugga vidare...3st 4h prov och ett arbete ska helst vara klara imorn kväll ....kommer aldrig funka! ..inte om jag känner mig själv rätt i varje fall! ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Skicka om du vill att jag kollar dom =) Lycka till kram

2010-05-15 @ 19:10:12
Postat av: TINA M

Snygga tapeter i sovrummet...Grrrr ^^

2010-05-15 @ 21:01:08
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0