Om man hade mer tid!

 

 



Alldelles för lite tid till allt som jag vill och måste göra! Hur gör man för att hinna med allt?

Klockor. Jag har aldrig gillat klockor, i varje fall inte tickande sådana, men de är ju så fina!
Det finns ju så mycke olika! Nr2 Black Book Clock 365kr från Inreda, finns även i lite gladare färger. Sen har vi dne stilrena Nr 3 är från Bolagret 399kr men tror tyvärr den har utgått.
Varför inte en binär klocka för den som förstår hur de fungerar! Nr 4 Binär 350kr från Bytelove.
Klockor med enbart visare hr jag aldrig riktigt gillat, jag vill ha en mer stor robust klocka eller en som syns, om jag väl ska ha en. Nr 6 från Design House Stockholm till ett högt pris för en så lite klocka, 679kr. Hade den varit större hade den varit mer för mig!
Klockan som passar det lantliga, shabby chic hemmet och det ger mig en känsla av tåg..Nr 7 från Blooming Home för 499kr. Så till denna klocka som är något i min smak. Klockan som visar tiden med ord! Nr 8 QlockTwo, för den som inte tittar på prislappen!! (€885)





Jag äger en enda klocka som jag hittade på loppis för 15kr. Älskar den klockan!






Kommentarer
Postat av: Terése

SÖT! jag älskar klockor. man kan köpa hur många som helst. jag har också en loppisfyndad klocka som kostade 20, den är också sådär retro! nice!

2010-04-06 @ 19:22:20
URL: http://teresesteckningsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0