Godispojken





Handlade upp de sista pengarna vi hade kvar fram till den 25:e idag på mat och...tony lyckades lura till sig McDonalds mat men hur de gick till vet jag inte!

Imorn ska jag ev. gå på en liten "kurs" som TIC-huset håller i..
De är ett ställe där äldre kan samlas för att umgås eller för att få kontakt med folk som kan hjälpa dem i vardagen eller för att de vill ha sällskap någon timme då och då. Man kan vara volontär hos dom och jag har sett lappen som sitter på deras dörr i flera månader så gick in förra veckan och som ett samanträffande hade dom en liten "kurs" som startar imorn och hålls 5 tisdagar framöver.. Så vi får se om de blir att jag går dit och ser vad de har att erbjuda :)





haha ja juste jag måste bara berätta!
...jag köpte lite godis på maxi idag för de va billigt och när jag gick ut ur affären så gick jag förbi en lite kille på kanske 4 år....han tittade på min godispåse och såg väldigt fundersam ut...sen hörde jag han säfa till sin mamma hel faschinerat:
- Kolla,hon har en godispåse, hon har köpt godis...Lördagsgodis!...är det den dagen imorn?
näe sa hans mamma...och han:
- Ja men, hon har ju köpt godis ändå!!
...sa han som om jag vore helt galen som köpte godis en måndag.
de lät så roligt så jag gick och småskrattade hela vägen genom gallerian





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0