Grön-Gult vs. Blått



Grön-gult eller Blått?

Ingen dag idag!
Har varit trött och allmänt opepp till det mesta..allt detta pga att jag sovit för länge, konstigt? Ja!

Lyckats plugga lite matte men alldeles för lite...
Sydde istället 2 kuddfodral i blått möbeltyg, lite plysch aktigt. (20kr/m, värsta klippet!) Men...jag gillar nog inte riktigt färgen...vad tycker ni? Det blåa eller det gul/gröna som jag hade tidigare?  Gardiner ska jag byta nån gång när jag hittar ett tyg jag gillar, så det får vara mossgrönt/senapsgult så länge.





Så till helgens händelser...allt blev som det inte skulle!

Planer om Kina buffé slutade med pizzeria efter en tur runt halva stan för att hitta en bankomat.
Plan på releasfest för Solitude gick åt skogen pga miss med förköp, det sålde slut...hör och häpna!...vem kunde tro de, i Värnamo!
Men vi hade kul ändå, syrran, borsan och jag!
En lyckad helg trots all otur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0